چاپ لوگو روی دستمال کاغذی

دستمال کاغذی کوکتل سفارشی و طرح اختصاصی

چاپ لوگو روی دستمال کاغذی در حال حاضر به یک ابزار موفق تبلیغاتی تبدیل شده است. دستمال کاغذی تبلیغاتی، ایده جذابی است که کسب و کارهای مختلف به آن روی می‌آورند. مشاغل بسیاری چاپ برند بر روی دستمال کاغذی بهداشتی را، مسیری برای تاثیرگذاری و ماندگاری در ذهن مخاطب می‌دانند. در واقع دستمال چاپی تبلیغاتی همانند دستمال جعبه سفارشی، تبلیغاتی مدرن و جدید برای بسیاری از تولید کنندگان و رستوران ­ها است. در این مقاله شما را با این مسئله بیشتر آشنا می‌کنیم.

هدف از چاپ لوگو روی دستمال کاغذی چیست؟

همانطور که در بالا به آن اشاره شد، هدف از چاپ لوگو روی دستمال کاغذی، تبلیغات گسترده و موثر برای مخاطب است. این مسئله به گونه ایست که بسیاری از تولید کنندگان دستمال کاغذی نیز برای دیده شدن، تولیدات متنوع دستمال­ کاغذی خود را با چاپ لوگو، روانه بازار می‌کنند.

مزایا و ویژگی های چاپ روی دستمال کاغذی

دستمال کاغذی از جمله محصولات سلولزی-بهداشتی است که کاربرد زیادی برای هر فرد، در هر مکانی دارد. تاکید بر تولید بهداشتی این کالای مورد نیاز، سلامت جامعه را تضمین می‌کند. بنابراین یکی از مهمترین فاکتورهای تولید دستمال کاغذی چاپی، در کنار دقت به ظرافت در چاپ لوگو، توجه به تولید بهداشتی است. چاپ لوگو روی دستمال کاغذی دارای ویژگی‌ها و مزایای متفاوتی است که در اینجا به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • تبلیغات بیشتر
  • مقرون به صرفه نسبت به تبلیغات دیگر
  • امکان تولید طرح‌های متفاوت و متنوع برای گرو‌های مختلف صنفی و سنی
  • ماندگاری در ذهن

دستمال کوکتل سفارشی و چاپ لوگو روی دستمال کاغذی

مراحل تولید دستمال چاپی کاغذی چگونه است؟

چاپ لوگو روی دستمال کاغذی در 2 مرحله انجام می­‌شود:

  1. انتخاب طرحی که قرار است روی دستمال کاغذی چاپ شود. این مرحله بسیار مهم است؛ چرا که هر چقدر طراحی جذاب، زیبا، متنوع و به روزتر باشد، توجه افراد بیشتری را به خود جلب می­ کند. در واقع طراحی منحصر به فرد نوعی تبلیغ برای تولید کننده دستمال کاغذی است.
  2. چاپ روی دستمال کاغذی است. چاپ روی دستمال باید در عین رعایت بهداشت، با بهترین کیفیت انجام شود.

در باید به چه مواردی توجه کنیم؟

  • کیفیت بالای دستمال کاغذی
  • طراحی جذاب و شاد
  • چاپ دقیق و درست روی دستمال
  • مواد اولیه بهداشتی برای تهیه دستمال استفاده شده باشد
  • بعد از استفاده دستمال نرم نشود

نتیجه گیری

نیلو پاک مهر بستری مطمئن و راحت برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده است تا بتوانید با خیالی راحت به چاپ لوگو روی دستمال کاغذی بپردازید. همچنین انواع دستمال­ های کاغذی از جمله دستمال هایی با چاپ لوگو و برند مورد نظر خود را، با بهترین کیفیت و قیمت فراهم کنید. همچنین می­ توانید برای انتخابی بهتر با کارشناسان متخصص ما در تماس باشید. دستمال کاغذی برای حفظ بهداشت شخصی و انواع کاربری های دیگر استفاده های بسیار زیادی در همه مکان ها دارد. انوع دستمال کاغذی از جمله دستمال جیبی، دستمال حوله، دستمال جعبه ای، دستمال حوله ای، دستمال توالت، دستمال سفره و… وجود دارد که می توان لوگو و برند مورد نظر را روی آن­ها چاپ کرد.