دستمال دلسی

دستمال دلسی نیلوپاک

دستمال­ دلسی یکی از پرکاربردترین محصولات بهداشتی است. این نوع دستمال­ کاغذی کاربردهای متنوعی دارد. اما مهم­ترین آن، استفاده از دستمال دلسی در سرویس‌­های بهداشتی به منظور خشک کردن بدن است. دلسی در بازار امروز با کیفیت های مختلف و در دو نوع ایرانی و خارجی عرضه می‌شود. از آنجا که این محصول ارتباط مستقیم با سلامت پوست دارد، دستمال توالت باید از مواد اولیه با کیفیت و استاندارد تولید شود. دستمال کاغذی دلسی که نام دیگر دستمال توالت است همچنین به لحاظ قیمتی در رنج‌­های متفاوتی است. اما بد نیست بدانید قیمت بالای برخی از آن­ها لزوما نشان دهنده کیفیت بالای این دستمال­ها نیست.

دستمال دلسی با کیفیت

دستمال دلسی همانطور که در بالا به آن اشاره شد باید از کیفیت بالایی برخورد باشد. بدین صورت که دستمال توالت نباید پرز پرز و یا بعد از استفاده به سرعت نرم و مچاله شود. این مسئله، هم به رعایت بهداشت فردی کمک می‌کند و هم بر خلاف تصور عموم، مقرون به صرفه‌تر است. شرکت نیلو پاک مهر با استفاده از مجهزترین دستگاه­ها و به‌روزترین تکنولوژی ها، تولید کننده انواع دستمال دلسی بهداشتی و با کیفیت است. تولیدات دستمال کاغذی نیلوپاک در مراکز معتبر سراسر کشور توزیع می‌شود. دستمال کاغذی دلسی نیلو پاک مهر در بالاترین شرایط بهداشتی تولید و در بازار قابل تهیه است.

دستمال دلسی یا دستمال توالت نیلوپاک

 

مراحل تولید دستمال توالت

مواد اولیه دستمال­‌های دلسی همانند دیگر محصولات سلولزی-بهداشتی از لایه­‌های نازک چوب درختان و یا دیگر مواد بازیافتی است. لایه­‌های نازک چوب را با طی کردن مراحلی پیچیده، به شکل خمیر در می‌آورند. سپس برای اینکه رنگ قهوه­‌ای چوب را از بین ببرند به آن نوعی ماده سفید کننده اضافه می­‌کنند. استفاده از این ماده سفید کننده شیمیایی در دستمال توالت باید با روش درست و در شرایط ایمن انجام شود. دقت در این مرحله می تواند ضامن تولید محصولی با کیفیت و البته سلامت بیشتر شود. در مرحله بعد این خمیر توسط ابزارهایی قدرتمند، بسیار فشرده و در نهایت کاملا خشک می­‌شود. خمیر حالا به دستمال تبدیل شده است. اکنون دستمال­‌ها بر روی رول­‌های بزرگ پیچیده و توسط گیوتین برش می خورد و داخل نایلون­‌های پلاستیکی قرار می‌گیرد. پس از آن برای حمل به مراکز فروش و پخش­، در جعبه­‌ها بسته بندی می­‌شود.

نام دیگر دستمال توالت چیست؟

نام دیگر دستمال­‌های پرکاربرد دلسی، دستمال توالت است. در واقع این محصول بین انواع دستمال کاغذی‌­ها از پر مصرف ترین نوع محسوب می‌شود.

دستمال دلسی چه کاربردی دارد؟

دستمال توالت دستمال کوکتل سفارشی از جمله پرمصرف‌­ترین و ضروری ترین محصول سلولزی-بهداشتی است. بنابراین افزایش آگاهی در خصوص کیفیت و مسائل بهداشتی دستمال تولیدی از جمله مواردی است که کمتر به آن توجه می‌­شود. دستمال دلسی رولی برای کاربری­‌های زیر مورد استفاده قرار می­گیرد:

  • استفاده در سرویس بهداشتی
  • خشک کردن دستگاه تناسلی
  • خشک کردن دست‌­ها

 

دستمال توالت رولی نیلوپاک

دستمال توالت چه ویژگی­‌هایی دارد؟

دستمال­‌های توالت به رنگ سفید ساده یا طرحدار در بازار موجودند. همچنین برخی انواع معطر این دستمال­‌ها نیز تولید می­‌شوند که علاوه بر خشک و تمیز کردن، حس خوبی را به فرد منتقل می‌کنند. این دستمال­‌ها دارای ویژگی­هایی هستند که در زیر به آنها اشاره می­‌کنیم.

  • هرچه تعداد لایه­‌های این دستمال­‌ها بیشتر باشد از مقاومت بالاتری برخودارند.
  • دستمال­‌های دلسی برای طبیعت و محیط زیست نباید آسیب زا باشند.
  • در دستمال­ توالت از هیچ ماده شیمیایی نباید استفاده شود.
  • این محصول سلولزی-بهداشتی باید از لطافت خاصی برخوردار باشد.

خرید دستمال دلسی؛ خرید دستمال توالت

برای خرید دستمال توالت همانطور که در این مقاله اشاره شد، باید به نکاتی توجه کرد. خرید دستمال دلسی با کیفیت بالا، قطعا تضمین کننده سلامتی شما خواهد بود. از آنجا‌ که دستمال کاغذی توالت، باید از ضخامت بیشتری برخوردار باشد، در زمان خرید دستمال توالت رولی نیز باید به این مسئله توجه کرد. برای خرید دستمال دلسی نیلوپاک می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید.

نتیجه گیری

نیلو پاک مهر مجموعه ای مطمئن که با در نظر گرفتن تمامی نکات بهداشتی، محصول مناسبی برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده است. بنابراین شما می توانید با خیالی راحت، انواع دستمال‌های کاغذی از جمله دستمال دلسی یا همان دستمال توالت را با بهترین کیفیت و البته قیمت از مجموعه نیلوپاک فراهم کنید. همچنین می­توانید برای انتخابی بهتر با کارشناسان متخصص ما در تماس باشید.