دستمال کاغذی تکسین

دستمال 4 قلو تکسین مقرون به صرفه و با کیفیت است.

دستمال تکسین از معتبرترین دستمال کاغذی‌های موجود در بازار است. یکی از رایج­ ترین و پرمصرف­ ترین نیازهای روزمره که ارتباط بسیار زیادی با سلامتی هر فرد دارد. دستمال­ های کاغذی کاربردهای متفاوتی دارند. از این کالای سلولزی جهت تمیزکردن، پاک کردن دست­­ ها، خشک کردن بدن، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و رستوران ­ها استفاده می‌­شود. در این مقاله به معرفی دستمال تکسین به عنوان یکی از محصولات معتبر شرکت نیلوپاک مهر می پردازیم.

کیفیت دستمال تکسین

به طور کلی روزانه از دستمال کاغذی­ در اکثر محافل اداری، غیراداری، سازمانی و شرکتی استفاده می‌شود. بنابراین کیفیت این دستمال­ ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای تولید یک دستمال کاغذی با کیفیت در گام اول باید از مواد اولیه مرغوب استفاده کرد. دستمال کاغذی تکسین از جمله دستمال های بهداشتی موجود در بازار است که دارای این ویژگی است. اگرچه دستمال تکسین قیمتی مناسب برای مشتریان دارد؛ اما برای تولید این محصول پر مصرف از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه استفاده می‌شود.

دستمال کاغذی تکسین با کیفیت بالا ضامن سلامتی شماست.

تکسین چه ویژگی­هایی دارد؟

دستمال­ تکسین از ویژگی خاص و منحصر به فردی برخوردار است که باعث متمایز شدن آن در بین رقبا می ­شود. در زیر به تعدادی از این ویژگی ­ها اشاره کرده‌ایم:

  • قدرت آبگیری بسیار بالا
  • استفاده از بهترین مواد اولیه
  • مقرون به صرفه و اقتصادی
  • چهارلایه و دولایه
  • با کیفیت و جذب بالا
  • پرفراژ کوتاه

انواع دستمال کاغذی تکسین

تکسین یک برند ایرانی است که انواع محصولات سلولزی بهداشتی آن را شرکت نیلو پاک مهر با مجوز از سازمان غذا و دارو تولید می ­کند.

دستمال­ های حوله ­ای

یکی از مکان‌های پر مصرف دستمال کاغذی، آشپزخانه­ها است. از دستمال حوله ای غالبا برای تمیز کردن سطوح خیس و البته روغنی استفاده می شود. اگر جنس و کیفیت این نوع دستمال کاغذی مرغوب باشد، خانم ها معمولا برای جذب روغن سرخ کردنی ها نیز از آن استفاده می کنند. دستمال حوله‌ای تکسین با جذب بالا می­تواند به آسانی و راحتی سطوح روغنی و ظروف خیس را تمیز و خشک کرد. همچنین کیفیت بالای موارد اولیه آن باعث می شود تا در جذب روغن سرخ کردنی نیز به کار رود.

دستمال جیبی و کیفی

این دستمال­‌های کوچک که با طراحی جذاب و کیفیت عالی برای نیا­زهای ضروری روزمره همیشه همراه شما است و از نرمی و لطافت آن لذت می‌­برید.

دستمال جعبه ای تکسین

دستمال کاغذی جعبه­ای تکسین در سایز­های مختلف 100، 200 و 300 برگ تولید می شود. از ویژگی های بارز این دستمال به لطافت و نرمی این محصول سلولزی می ­توان اشاره کرد.

دستمال کاغذی توالت

یکی دیگر از انواع دستمال کاغذی پر مصرف، دستمال دلسی است. دستمال کاغذی توالت تکسین به صورت بسته های دوقلو، چهارقلو و شش قلو تولید می شود. این دستمال­ ها چهار لایه با جذب فوق العاده است. تولید دستمال دلسی تکسین با مواد اولیه با کیفیت می تواند مانع از بروز بیماری های پوستی شود.

خرید دستمال تکسین از نیلو پاک مهر

نیلو پاک مهر بستری مطمئن و راحت برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده است تا بتوانید با خیالی راحت، انواع دستمال­های کاغذی  تکسین را با بهترین کیفیت و قیمت فراهم کنید. همچنین می­توانید برای انتخابی بهتر با کارشناسان متخصص ما در تماس باشید.