دستمال کاغذی لاریسا

دستمال لاریسا تولید شده در شرکت نیلوپاک مهر

دستمال کاغذی لاریسا یکی از مارک‌­های تجاری معروف بازار است. این برند خوب دستمال­ کاغذی، انواع مختلف دستمال بهداشتی تولید و روانه بازار می‌کند. دستمال لاریسا در خط تولید شرکت نیلوپاک مهر با به روزترین روش‌ها و دستگاه ها تولید می‌شود. دستمال پذیرایی و حوله‌ای یکی از مهترین تولیدات این شرکت با برند لاریسا است. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با این برند خوب دستمال کاغذی آشنا کنیم.

کیفیت تضمینی دستمال کاغذی لاریسا

دستمال­‌های کاغذی در اشکال و برندهای مختلفی تولید و عرضه می‌­شوند. این بدان معنا نیست که تمامی این دستمال‌­های تولیدی با کیفیت هستند. همانطور که می­‌دانید اصولا دستمال­ کاغذی چون با دست و پوست ما سر وکار دارد، توجه به کیفیت آن از اهمیت ویژه­ای برخوردار است. دستمال­ کاغذی لاریسا با داشتن مجو­زهای لازم از سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت، کیفیت بالا و مرغوبیت محصولات خود را تایید کرده است. این کالای سلولزی از مواد اولیه بهداشتی و غیر بازیافتی تولید می‌­شود.

دستمال کاغذی لاریسا

ویژگی‌­ها و مزایای دستمال‌­های لاریسا

به دلیل تماس مستقیم دستمال‌های بهداشتی با دست و صورت، توجه به داشتن یک سری ویژگی ­ها در دستمال کاغذی­­ از اهمیت بالایی برخوردار است. مرغوبیت، تولید و بسته بندی بهداشتی، دسترسی راحت و . . . بخشی از این ویژگی‌هاست. دستمال کاغذی لاریسا علاوه بر دارا بودن این ویژگی‌ها، مزایای دیگری دارد. این مزایا سبب انتخاب لاریسا به عنوان دستمال کاغذی مرغوب و با کیفیت در سبد خرید خانواده‌های ایرانی خواهد شد. در ادامه اما به بخشی از ویژگی‌های دستمال کاغذی­ لاریسا  اشاره می‌شود:

  • به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است
  • دولایه است
  • دارای نشان سیب سلامت از سازمان غذا و دارو است
  • دارای مجوزها و استاندارهای لازم از وزارت بهداشت است
  • از مواد اولیه استاندارد و بازیافت نشده تولید می‌شود
  • از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است
  • دارای جذب بالاست

 انواع دستمال لاریسا

دستمال­ لاریسا در دو نوع دستمال کاغذی­ پذیرایی لاریسا و دستمال­ حوله­ ای لاریسا تولید و عرضه می­ شود.

دستمال کاغذی­ های پذیرایی لاریسا

این محصول از بهترین مواد اولیه با کیفیت بالا و کاملا بهداشتی در بسته های نایلونی بسته بندی و به بازار عرضه می شود. همچنین به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است.

دستمال حوله لاریسا

 این دستمال­ ها در آشپزخانه­ ها بسیار پرمصرف است. دستمال حوله از چندلایه به هم پرس شده تشکیل شده که از ضخامت و آبگیری بالایی برخوردار است.

خرید دستمال کاغذی لاریسا از نیلو پاک مهر

نیلو پاک مهر بستری مطمئن و راحت برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده است تا بتوانید با خیالی راحت انواع دستمال­ کاغذی لاریسا را با بهترین کیفیت و مرغوبیت فراهم کنید. همچنین می ­توانید برای انتخابی بهتر با کارشناسان متخصص ما در تماس باشید.