دستمال کوکتل رستورانی

دستمال کوکتل رستورانی یکی از پرکاربردترین کالاهای بهداشتی-سلولزی است. این دستمال­ ها در رنگ­ ها، سایزها و طرح ­های مختلف تولید می‌شود. امروزه تقریبا در هر رستوران دستمال کوکتل رستورانی، به قصد معرفی برند و همچنین استفاده مشتری، روی میز گذاشته شده است. در این مقاله به صورت اجمالی به بررسی دستمال کوکتل رستورانی خواهیم پرداخت.

دستمال کاغذی مخصوص رستوران

دستمال های­ کاغذی در شرایط فعلی جایگزین دستمال ­های پارچه ­ای شده اند و تقریبا حذف آنها از زندگی امروزی غیر ممکن است. این دستمال های یکبار مصرف برای حفظ بهداشت شخصی، تمیز کردن و خشک کردن مورد استفاده قرار می­ گیرند. امروزه در سراسر جهان دستمال کاغذی­ های مختلفی تولید می­ شود. شرکت نیلو پاک مهر علاوه بر تولید انواع دستمال کاغذی­ های متنوع، انواع مختلفی از دستمال کوکتل رستورانی را طراحی و تولید می­ کند که توجه صاحبین کسب وکار را به خود جلب کرده است.

دستمال کاغذی کوکتل سفارشی

 دستمال کوکتل رستورانی چیست؟

دستمال­ های کوکتل رستورانی یکی از انواع کالاهای سلولزی است که برای رستوران ­ها و مکان­ هایی که غذا سرو می­ شود مصرف دارد. این دستمال­ ها در رنگ­، طرح و ابعاد مختلف به بازار عرضه می‌شود. دستمال­‌های کاغذی کوکتل دستمال های مربعی شکل هستند که هم جنبه بهداشتی و هم جنبه تزئینی دارد. صاحبان کسب و کار معمولا برند خودشان را روی این دستمال ­ها چاپ می‌کنند.

خرید دستمال ویژه رستوران

در هنگام خرید دستمال کوکتل رستورانی باید به موارد متعددی دقت کرد. این دستمال­ ها به صورت کیلویی و در بسته های نایلونی بسته بندی و به فروش می‌رسد. بنابراین توجه به نوع بسته بندی بهداشتی آن بسیار مهم و ضروری است. همچنین چاپ طرح­ های خاص بر روی آنها باید کاملا بهداشتی و با نگاه به حفظ سلامت مصرف کننده باشد. از طرفی هرچقدر این طراحی­ ها جذاب­تر و شکیل­‌تر باشد بیشتر مورد توجه مردم قرار می­‌گیرد.

مزایای دستمال کاغذی رستورانی

همانطور که در بالا اشاره شد، دستمال کاغذی رستورانی، یک گزینه مهم برای تزئین و در حقیقت سفره آرایی و همچنین تبلیغات برند است. علاوه بر این، دستمال کوکتل رستورانی مزایای دیگری دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم:

  • فضای کمی را اشغال می‌کند
  • با شکل‌های مختلفی می توان زیر ظرف غذا یا داخل لیوان تزئین کرد
  • جنبه بهداشتی و نظافت دارد
  • جنبه زیبایی و تزئینی دارد
  • درصورت چاپ لوگو روی آن، نوعی تبلیغ محسوب می‌­شود و در حافظه‌­ی مشتری می­‌ماند

معایب کوکتل رستورانی

دستمال ­های کاغذی کوکتل رستورانی هرچند مزایای بسیار زیاد و کاربرد گسترده ای دارند، اما دارای معایبی نیز هستند. یکی از این معایب، استفاده از مواد شیمیایی در تولید دستمال کاغذی است. کلر که در دستمال­ کاغذی‌های بی کیفیت وجود دارد، یکی از این موادهای شیمیایی است که استفاده بی رویه و مضاف آن برای سلامتی انسان­ خطرناک است. به همین منظور ضرورت دارد که دستمال­ های کاغذی را از تولید کنندگان معتبر تهیه کنید تا دارای حداقل مواد شیمیایی خطرناک باشد.

نتیجه گیری

نیلو پاک مهر بستری مطمئن و راحت برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده است تا بتوانید با خیالی راحت، انواع دستمال­ های کاغذی از جمله دستمال­ کوکتل رستورانی با چاپ طرح جذاب مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و قیمت فراهم کنید. همچنین می­توانید برای انتخابی بهتر با کارشناسان متخصص ما در تماس باشید.