دستمال کوکتل سفارشی

دستمال کوکتل سفارشی گروه دیگری از دستمال­های کاغذی بهداشتی پرکاربرد و رایج است که طرفداران خاص و زیادی دارد. دستمال‌­های کوکتل به شکل مربع و در سایز 10 در10 هستند. این دستمال­ کوکتل بیشتر برای تالارها، رستوران‌ها، کافی شاپ‌­ها، هتل‌ها و همچنین مراکز اقامتی کاربرد دارد. البته در سایز­های بزرگتر هم قابل سفارش است. در ادامه همراه مجله نیلوپاک باشید تا با کاربردهای دیگر دستمال کاغذی کوکتل آشنا شوید.

دستمال کوکتل، دستمال تزئینی و بهداشتی

دستمال کوکتل علاوه بر اینکه برای پاک کردن دست­ و دهان استفاده می‌شود، جنبه تزئینی هم دارد. این محصول سلولزی بهداشتی بیشتر به صورت دستمال کوکتل فله تولید می‌­شود. اگر روی این دستمال‌­ها لوگو و برند خاصی چاپ شود، به آن دستمال کوکتل سفارشی می­‌گویند. دستمال‌های کوکتل در رنگبندی‌های مختلف و متفاوتی از جمله دستمال کوکتل مشکی، دستمال کوکتل سفید و دستمال کوکتل رنگی طراحی و تولید می‌­شود. دستمال‌های کوکتل سفارشی به منظور تزئین و زیبایی در کسب وکارهای غذا و نوشیدنی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستمال کوکتل سفارشی چه کاربردهایی دارد؟

همانطور که در بالا به آن اشاره شد از دستمال­ کوکتل درکافی شاپ‌ها، رستوران‌­ها، تالارها، فست فودها، هتل‌­ها، مراکز رفاهی واقامتی و… مصرف دارد. برند و لوگوی آن کسب و کار را بر روی آن چاپ می‌کنند و به نوع سفارشی تبدیل می‌­شود. این دستمال‌ها برای زیر بشقاب، زیر لیوان و همچنین زیر قاشق و چنگال مورد استفاده قرار می­‌گیرد.

دستمال کوکتل سفارشی رنگی و متنوع

ویژگی‌های دستمال رستورانی

قطعا برای یک بار هم که شده، شما در زمان مراجعه به رستوران یا کافی‌شاپ، دستمال کاغذی کوکتل دیده اید. این دستمال بهداشتی یکبار مصرف، به دلیل چاپ برندی که روی آن صورت می‌­گیرد، باعث ماندگاری سرو غذا و نوشیدنی بیشتر در ذهن مشتری و مخاطب می‌شود. شاید هم اکنون خواندن این مطلب شما را به یاد آخرین دستمال کوکتل سفارشی که دیده‌اید بیندازد. تبلیغ موثر و ماندگار یکی از مهمترین ویژگی‌های این نوع دستمال کاغذی کوچک است. از دیگر ویژگی‌های این محصول کاربردی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  سایز 10*10 و کوچک بودنش باعث می­شود به راحتی زیر بشقاب، لیوان و… تا شود.
  •  دستمال کوکتل زیبایی و جذابیت خاصی به سفره و میز می بخشد
  •  لوگو و نشان کسب وکار روی این دستمال­ها بیشتر جلوه می‌کند
  • نوع مرغوب دستمال کوکتل سفارشی نرم و لطیف است
  • در مدل­های طرحدار وساده تولید می‌­شود
  • قابل سفارش در انواع طیف رنگی است
  • به نسبت دیگر دستمال‌ها ارزش اقتصادی مناسب‌تری دارد
  • مقرون به صرفه است
  • تمام مراحل چاپ لوگو و طرح مورد نظر با سلیقه مشتری انجام می‌شود

خرید دستمال کوکتل سفارشی از نیلو پاک مهر

نیلو پاک مهر بستری مطمئن و راحت برای شما فراهم کرده است تا بتوانید با خیالی راحت، انواع دستمال‌های کاغذی از جمله دستمال­‌های کوکتل را با بهترین کیفیت و قیمت فراهم کنید. همچنین می‌­توانید برای انتخابی بهتر با کارشناسان متخصص ما در تماس باشید. شما می‌توانید هر گونه طرح، لوگو و برندی که برای کسب و کار خود در نظر گرفته‌اید را برای چاپ بر روی این دستمال‌ها به ما ارائه دهید. انتخاب کیفیت و جنس دستمال کاغذی کوکتل نیز در نیلوپاک مهر به عهده شماست.

دستمال کوکتل سفارشی

نتیجه گیری

دستمال کوکتل سفارشی دستمال‌هایی مربعی و در سایز 10 در10 هستند. از این دستمال­ بیشتر در تالارها، رستوران‌­ها، کافی شاپ‌ها، هتل‌­ها و همچنین مراکز اقامتی استفاده می‌شود. این نوع دستمال کاغذی به شما این امکان را می‌دهد که برای ثبت و ماندگاری برند خود در ذهن مشتری، موفق باشید. همچنین می توانید برای آشنای بیشتر با دستمال دلسی، به این صفحه مراجعه کنید