جعبه دستمال کاغذی سفارشی

جعبه دستمال کاغذی سفارشی در شرکت نیلوپاک

جعبه دستمال کاغذی سفارشی، یکی از پرکاربردترین کالاهای تبلیغاتی است. تقریبا هر کسب و کاری برای نمایش برند و ماندگاری در ذهن مشتری، می تواند از دستمال کاغذی تبلیغاتی استفاده کند. در کنار دستمال کوکتل چاپدار و تبلیغاتی، جعبه دستمال کاغذی سفارشی نیز می تواند تاثیر بسزایی در ذهن مشتری بگذارد. بر خلاف هزینه تولید دستمال جعبه ای سفارشی نسبت به موارد مشابه آن، مزایا و ویژگی های منحصر به فردی نیز دارد. در این مقاله تلاش می کنیم تا شما را با بایدها، نبایدها و صفر تا صد این محصول تبلیغاتی بیشتر آشنا کنیم. پس همراه ما باشید.

جعبه تبلیغاتی دستمال کاغذی

دستمال کاغذی‌ها در مدل‌ها و کاربری‌های مختلفی تولید می‌شوند. از جمله انواع دستمال کاغذی‌ها می­توان به دستمال رولی دستشویی، دستمال حوله ای، دستمال مرطوب، دستمال جیبی، دستمال جعبه­ ای و … اشاره کرد. دستمال های جعبه ای انواع متنوعی دارد. این دستمال ها علاوه بر کارتن که باید با طراحی های شکیل دیزاین شود، به کاغذهای برش خورده ای برای داخل آن نیاز دارد. جعبه دستمال کاغذی سفارشی یکی از بهترین راه های تبلیغ موثر در ذهن مشتری است. درست زمانی که مشتری شما در رستوران، شرکت، مطب و یا دفتر کار شما حضور دارد، روی میز مقابل خود، جعبه تبلیغاتی دستمال کاغذی با برند اختصاصی شما را مشاهده می کند. این مسئله یکی از لوکس ترین فعالیت های تبلیغاتی محسوب می شود. بنابراین دستمال های جعبه ای همواره با هدف خاص و برای افراد ویژه تولید می شود. شرکت نیلوپاک نیز در زمینه تولید جعبه دستمال کاغذی سفارشی تجارب موفقی داشته است.

جعبه دستمال کاغذی سفارشی شرکت نیلوپاک مهر

 سفارش جعبه دستمال کاغذی

هرگونه طرح و لوگوی مورد نظر شما می تواند بر روی جعبه دستمال کاغذی مورد نظر شما چاپ شود. این چاپ اختصاصی باید به گونه ای باشد که برند شما را به خوبی به مشتری نشان دهد. تاثیرگذاری و ماندگاری در ذهن تنها با خرید جعبه دستمال کاغذی میسر نمی شود، بلکه انتخاب طرح مناسب نیز بسیار مهم است. علاوه بر چاپ لوگو، طرح و برند، شما می توانید مشخصات مورد نظر شرکت و مجموعه خود را نیز بر روی جعبه دستمال چاپ کنید. از آنجا که استفاده از دستمال کاغذی در همه محافل و مکان ها کاربرد زیادی دارد، تولید جعبه تبلیغاتی دستمال کاغذی می تواند مزایای زیادی داشته باشد.

مزایای جعبه دستمال کاغذی سفارشی

دستمال جعبه سفارشی نوعی تبلیغات محسوب می­شود که باعث بهتر دیده شدن یک برند، کسب و کار یا مجموعه ای خاص خواهد شد. برای تولید این دستمال کاغذی باید طراحی مد نظر خود را برای چاپ روی جعبه به تولید کننده مدنظر ارائه دهید. این کالای تبلیغاتی مزایایی دارد که از مهمترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چاپ تبلیغات روی جعبه دستمال کاغذی بهداشتی تر از چاپ لوگو روی دستمال است.
  • کسب و کار شما بیشتر دیده می شود چرا که نوعی تبلیغت لوکس محسوب می شود.
  • تبیلغات روی جعبه دستمال کاغذی بیشتر در ذهن مخاطب می ماند.

نتیجه گیری

نیلو پاک مهر بستری مطمئن و راحت برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده است تا بتوانید با خیالی راحت، انواع دستمال‌های کاغذی از جمله جعبه دستمال کاغذی سفارشی را با بهترین کیفیت و قیمت فراهم کنید. همچنین می­توانید برای انتخابی بهتر با کارشناسان متخصص ما در تماس باشید.