بهترین دستمال توالت

دستمال توالت رولی نیلوپاک

بهترین دستمال توالت، دستمالی است که با کیفیت مطلوب، ویژگی های متعددی برای حفظ سلامت انسان داشته باشد. امروزه با توجه به استفاده زیاد مردم از دستمال دلسی، خرید دستمال کاغذی توالت اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. در حقیقت انتخاب بهترین دستمال توالت در بین برندهای مختلف این محصول بهداشتی، ارتباط مستقیمی با سلامت انسان دارد. بنابراین تلاش کرده ایم تا در این مقاله شما را با ویژگی های دستمال توالت با کیفیت آشنا کنیم. همچنین این مطلب می تواند راهنمای خرید بهترین برند دستمال توالت برای شما باشد. پس تا پایان همراه ما باشید:

برای تولید دستمال توالت از چه ترکیباتی استفاده می ­شود؟

دستمال­ توالت از فرمالئیدها و برخی افزودنی­ها از جمله اسانس، الکل، فسفات، پروکسید و مواد تشکیل دهنده­ی فعال تولید می­شوند. گاهی ممکن است افزودنی­ های موجود در دستمال توالت برای برخی افراد حساسیت پوستی ایجاد کند. به عنوان مثال کلر که از مضرترین مواد شیمیایی است، از طریق پوست وارد خون انسان می‌شود. بنابراین بهترین دستمال توالت باید فاقد هرگونه ماده حاوی کلر باشد. بد نیست بدانید جذب کلر به این طریق موجب بیماری هایی مانند سرطان، نقص سیستم ایمنی بدن و هورمون‌ها می شود.

چرا برای تولید دستمال توالت از کلر استفاده می کنند؟

مهمترین دلیل استفاده از کلر در تولید دستمال کاغذی، سفید شدن بیشتر دستمال است. متاسفانه برخی از تولید کنندگان به خاطر کیفیت پایین مواد اولیه و تولید دستمال بی کیفیت، مجبور به استفاده از کلر برای سفید شدن دستمال کاغذی هستند. این محصولات معمولا در بازار با قیمت بسیار پایین تر نسبت به دیگر برندها فروخته می شوند. به همین دلیل توصیه ما به شما این است که بهترین دستمال کاغذی و محصولات سلولزی را از برندهای معتبر موجود در بازار خریداری کنید. با این اوصاف می توان نتیجه گرفت که بهترین دستمال توالت، یقینا از مواد اولیه با کیفیت و عاری از هرگونه مواد کلردار تولید می شود.

معنی برچسب ECF روی بسته بندی دستمال توالت چیست؟

بهترین دستمال توالت باید بدون کلر باشد. از سویی دیگر معمولا بر روی بسته بندی محصولات فاقد کلر و سفید کننده، برچسب ECF حک می‌شود. بنابراین بهتر است قبل از خرید دستمال توالت به وجود برچسب ECF بر روی محصول توجه کنید.

ویژگی های دستمال توالت با کیفیت

اگر بخواهیم به اختصار ویژگی های دستمال دلسی با کیفیت را بیان کنیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لطافت و نرمی دستمال توالت
  • استحکام و مقاومت دستمال کاغذی توالت
  • آسیب نرساندن به طبیعت
  • پرفراژ راحت و کاربردی دستمال توالت
  • تعداد لایه های دستمال توالت

دستمال دلسی یا دستمال توالت نیلوپاک

تشریح ویژگی های بهترین دستمال توالت

دستمال توالت ۴ لایه

دستمال توالت باید برای جذب بیشتر و آسانتر رطوبت، از تعداد لایه های کافی برخوردار باشد. هرچه تعداد لایه های دستمال بیشتر باشد، مشتری بیشتری خواهد داشت. دستمال دلسی لاریسا یکی از بهترین دستمال توالت موجود در بازار است که ۳ الی ۴ لایه دارد.

 نرمی و لطافت

بهترین دستمال توالت باید از لطافت و نرمی کافی برخوردار باشد. استفاده از دستمال رولی توالت باید به شما احساس بدی منتقل نکند. مثل احساسی شبیه به استفاده از کاغذ به جای دستمال!!

بهترین دستمال توالت و راحتی استفاده از آن

حتما شما تجربه استفاده از دستمال توالتی که با کندن یک برگ، برگ های دیگر دستمال پاره شوند را دارید. این دستمال ها عموما از کیفیت بالایی برخوردار نیستند. از طرفی پرفراز دستمال توالت باید بسیار دقیق و با کیفیت باشد. بنابراین برای خرید دستمال توالت با کیفیت و خوب باید به پرفراژ خوب آن نیز توجه کنید. دستمال توالت تکسین می تواند بهترین دستمال توالت انتخابی شما در بازار باشد.

کاربرد

  • حفظ بهداشت شخصی
  • خشک کردن دستگاه تناسلی بعد از شست وشوی آن قسمت که کاربرد اصلی این دستمال­ ها است

دستمال توالت نباید به محیط زیست آسیب بزند

از آنجایی که برای تولید انواع دستمال کاغذی باید درختان را قطع کرد، بنابراین تولید دستمال کاغذی ها باید به گونه ای باشد که منجر به قطع بی رویه درختان جنگل و مصرف آب نشود.

معایب استفاده از دستمال توالت

معمولا زنان هنگام خشک کردن دستگاه تناسلی خود دستمال را بیش از اندازه فشار می­ دهند و یا می­کشند به طوری که پرزهای دستمال به داخل بدن می­رود و مسبب مشکلات و بیماری­ هایی می­ شود که در زیر به آنها اشاره کردیم.

  • حساسیت پوستی و واکنش آلرژیک برای زنان
  • ایجاد عفونت­های قارچی
  • ایجاد عفونت ادراری
  • بیماری­های مقعدی
  • سرطان رحم

دستمال های معطر، رنگی و ضخیم بیشتر باعث مشکلات ذکر شده در بالا می­ شوند.

آیا از دستمال توالت استفاده کنیم؟

استفاده از دستمال توالت که از کیفیت بالایی برخوردار باشد از نظر بهداشتی توصیه می‌شود. بهترین دستمال کاغذی باید از موادی تولید شود که به پوست آسیب وارد نکند و باعث ایجاد حساسیت نشود. دستمال توالت دو قلو تکسین، دستمال دلسی چهار قلو تکسین و همچنین دستمال دلسی لاریسا از بهترین دستمال رولی توالت هستند که در شرکت نیلوپاک با دقت فراوان تولید می شوند.

نتیجه گیری و جمع بندی

بهترین دستمال توالت علاوه بر تمامی مواردی که در بالا به آن اشاره شد، باید در کنار کیفیت، قیمت مناسبی داشته باشد. تصور اینکه همهٔ دستمال توالت‌ها کیفیت یکسانی دارند، اشتباه است. برای خرید بهترین دستمال توالت بهتر است که به سراغ برندهایی بروید که به کیفیت مواد اولیه و تولید با تکتولوژی روز اهمیت می دهند. نیلو پاک مهر تولید کننده انواع دستمال توالت با بسته بندی های خاص و جذاب است که توانسته رضایت حداکثری مشتریان را از آن خود کند. دستمال های رولی تولید شده توسط نیلو پاک مهر به راحتی از یکدیگر جدا می­شوند و امکان آلوده شدن کل دستمال و رعایت نشدن بهداشت احتمالی را ندارد. از جمله ویژگی­های دیگر دستمال­های نیلو پاک مهر، مقرون به صرفه در عین حال با کیفیت بالاست. همچنین دارای بسته بندی­های منحصربه فرد و خاص با سایزهای مختلف است.