دستمال کوکتل چاپدار

دستمال کوکتل سفارشی

 

دستمال کوکتل چاپدار یکی از انواع دستمال کاغذی‌های بهداشتی است که این روزها در فضاهای مختلف رستورانی، دیده می شود. با گذشت زمان، دستمال‌های کاغذی که از الیاف سلولزی تولید می‌شوند، جایگزین دستمال­‌های پارچه‌­ای شده‌اند. تقریبا حذف این دستمال ­ها از زندگی امروزه غیر ممکن است.تقریبا تمام کسب و کارهایی که به کیفیت دستمال کاغذی اهمیت می‌‌دهند، از دستمال کوکتل چاپدار استفاده می‌کنند. در این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با این نوع از دستمال کاغذی آشنا شوید.

کوچکی، ویژگی بارز دستمال کوکتل

همانطور که در مقاله ای با عنوان دستمال کوکتل رستورانی صحبت کرده‌ایم، این محصول بهداشتی از ویژگی بارز کوچکی و جمع و جوری برخوردار است. حالا اگر در این ابعاد، شما اقدام به چاپ طرح و نام برند خود کنید، دستمال کوکتل چاپدار خواهید داشت. 

دستمال کاغذی کوکتل سفارشی

دستمال کوکتل چاپدار چیست؟

دستمال­‌های کوکتل کالای سلولزی هستند و برای مکان‌­هایی که سروغذا، آبمیوه و نوشیدنی دارند، استفاده می‌شوند. هتل‌­ها، رستوران‌­ها، مراکز رفاهی-اقامتی و کافی شاپ­‌ها از مشتریان دائمی اینگونه دستمال ها هستند. از طرفی شکل مربعی این نوع دستمال، هم جنبه تزئینی و هم جنبه بهداشتی دارد. بیشتر اوقات مشتری تمایل دارد روی دستمال­ های کوکتل طرح خاصی چاپ شود که به آن دستمال کوکتل چاپدار می­‌گویند.

مزایای دستمال کوکتل چاپدار

دستمال­ های کوکتل چاپ‌دار علاوه بر دارا بودن ویژگی­ های دستمال کاغذی، مزایای منحصر به فرد دیگری دارند که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • مقرون به صرفه به لحاظ اقتصادی
  • فروش به صورت کیلویی و فله 
  • ظاهری شکیل و زیبا به دلیل طراحی چاپ روی این دستمال­‌ها
  • دارای استاندارد بهداشتی
  • قابلیت تولید در سایزهای مختلف 
  • روش تبلیغ با صرفه اقتصادی

ابعاد دستمال چاپی رستورانی

سفارش تولید دستمال چاپی برای رستوران بستگی به سلیقه و نوع انتخاب شما دارد. اما اندازه استاندارد برای این نوع کاربری­‌ها 10*10 است. به عبارتی کوکتل چاپی مربعی با اضلاع 10 سانتیمتر است.

نتیجه گیری

نیلو پاک مهر بستری مطمئن و راحت برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده است تا بتوانید با خیالی راحت، انواع دستمال‌­های کاغذی از جمله دستمال‌­هایی با چاپ طرح خاص مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و قیمت فراهم کنید. همچنین می­‌توانید برای انتخابی بهتر با کارشناسان متخصص ما در تماس باشید. امروزه در سراسر جهان دستمال کاغذی­‌های مختلفی تولید می­‌شود. نیلو پاک مهر علاوه بر تولید انواع دستمال کاغذی­‌های رومیزی، رولی، دستمال­‌های توالت و حوله، دستمال جیبی، دستمال جعبه‌­ای، انواعی از دستمال­ کوکتل چاپدار را طراحی و تولید می­‌کند که توجه صاحبین کسب و کار را به خود جلب کرده است. این دستمال­ها به صورت کیلویی و در بسته­های نایلونی بسته بندی و به فروش میرسد. همچنین دارای طرح­‌های خاصی بر روی آنها انجام می­‌شود. هر چقدر این طراحی­‌ها جذاب­تر و ویژه­‌تر باشد، بیشتر مورد توجه مردم قرار می­‌گیرد.